Elan hecht er veel waarde aan dat u als klant van Elan volledig tevreden bent met uw bestelling en de levering daarvan. Mocht u onverhoopt toch niet geheel tevreden zijn, dan lossen we het daarom graag samen met u op.
Per e-mail
Stuur een e-mail met uw vraag of klacht naar: [email protected] of [email protected] en je ontvangt binnen één werkdag een inhoudelijke reactie op je vraag of klacht.
Per post
Stuur een brief met uw vraag of klacht naar:
Elan klantenservice
Hessenweg 229
3791 PG Achterveld
Binnen 10 werkdagen per post een inhoudelijk antwoord terug.
Geschillencommissie
Mochten Elan en u niet in staat zijn samen een passende oplossing te vinden dan kan het geschil worden voorgelegd aan de geschillencommissie. Als consument kunt u uw klacht tegen Elan indienen via:
https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/
Daarnaast is het mogelijk de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.