• Gratis verzending
  • Voordeliger
  • Gegarandeerde kwaliteit
  • Gebaseerd op wetenschappelijke inzichten

Klachtenprocedure

Elan hecht er veel waarde aan dat u als klant van Elan volledig tevreden bent met uw bestelling en de levering daarvan. Mocht u onverhoopt toch niet geheel tevreden zijn, dan lossen we het daarom graag samen met u op.

 

Per e-mail

Stuur een e-mail met uw vraag of klacht naar: [email protected]  of [email protected] en je ontvangt binnen één werkdag een inhoudelijke reactie op je vraag of klacht.

 

Per post

Stuur een brief met uw vraag of klacht naar: 

Elan klantenservice
Hessenweg 229
3791 PG Achterveld  

Binnen 10 werkdagen per post een inhoudelijk antwoord terug.

 

Geschillencommissie

Mochten Elan en u niet in staat zijn samen een passende oplossing te vinden dan kan het geschil worden voorgelegd aan de geschillencommissie. Als consument kunt u uw klacht tegen Elan indienen via:

https://www.degeschillencommissie.nl/consumenten/

 

Daarnaast is het mogelijk de klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Kernwaarden Elan

  • Kwaliteit
    Kwalitatief hoogwaardige voedingssupplementen
  • Wetenschappelijk
    Dosering gebaseerd op de laatste wetenschappelijke inzichten
  • Goede verdraagzaamheid
    Op continue basis worden productverbeteringen doorgevoerd om een optimalie verdraagzaamheid te realiseren, waarbij we luister naar de klanten
  • Betaalbaar
    De bedrijfsvoering is volledig afgestemd op het betaalbaar houden van de producten, voordeliger dan vergelijkbare voedingssupplementen en altijd gratis verzending
  • Service
    Klantenvredenheid en uitstekende service staan centraal bij Elan. Goede bereikbaarheid, betrouwbare leveringen, betalen in beveiligde omgeving en gemakkelijk online te bestellen via:
    nl www.elan-products.nl & be www.elan-products.be